Thursday 6 September 2012

~lalalla.....

halu dunia....semoga semuanya selamat dan selamat...
aku sihat je....saje je nak singgah jap kat sini..lame tak drop by..hehe..esok aku ade clas yg agak amazing race..nak tau nape..sebab esok,statrt dri pkul 8pagi sampai pkul 4petang aku akan diajar oleh seorang lecturer yg same aje..hehe..best tak rasenye? rase mcm kene attend kelas pemulihan pulak...sebab dri mule smpai habis asyik lecturer tu aje..tak tukar2...haha...bermula dgn biosatat dan diakhiri jugak dgn biostat...sabo jela...aku rase macam nak hang out malam ni...nak g lepak2 kat lua...tp kat tempat takde orang sangatlaa..saje nak release...penat nak mahamkan biostat tu...tp apekan daya..clas terlalu awal pada esok hari...supposed to be aku da tido da sekarang ni...tapi nak print tutor dulu..kang telajak tido,langsung tutor ntah kemane...haha..paham2 jela aku ni kan...ibu dgn ayah pun xdapat nak cakap ape da..haha...aku ingat lagi masa tengah cuti kat rumah...wpun masih dipagi raya,tp bukanla pagi raya yg agak berevent..so aku pun amikla can menyambung tido aku..hahai...tak lame pun..tetibe je tedengar nama penuhku diseru...haha..sape lagi kalau bukan bapakku yg menyeru ku bangun dari katil..haha...maaf ye pak..hehe..oke la,aku nak g pring tutor aku jap...kang aku lewat tido,lewat plak aku bangun esok....selamat malam semua....make your day as yours...gunyte~...

No comments:

Post a Comment