Saturday 31 December 2011

my wrap for 2011...

first of all, i would like to wish myself happy new year....in the next minutes I'm moving to 22 years old...time is running out so fast...i only have only two years left in my study...my 2011 was so amazing to me...

f...aku mula kenal rapat dengan nur hayani abu talib (nhat)...sebab aku mula kenal dengan dia sejak kat tangga bus masa sem 1...masa tu aku g kampus naik bus mestech lagi...same goes to her...awak engat tak awak belanja saya cornetto 'show me your love' kan? hehe...ciap kene cuap lagi...sampai ade org dengki kan..hehe.. siapa dia bia aku je yang tawu...sebab kalau aku tulis pun tak kan dapat aku nak interpret kat blog ni..tarikh 26 feb 2011, antara date yg aku tak kan lupa....aku di ajak ke genting bersama dia for our first trip...sangat awesome bagi aku....bangun pagi2, gerak terus ke genting, berebut nak main spaceshot,cyclone, and sume2 tu la...then kitorang makan megy sambil h2h...aku tak sedar lagi mase tu sebenanye aku sedang berh2h dengan die..ye awak, saya ta sedar pon saya nga h2h dengan awak...so, my february ends with smile...best...untuk feb aku, ni jela yg aku nak tulis selain daripada aku da jd JPM Mestech (no more jpm next ya! nak pegi maen skuash pulaks)

dalam diam, sekejap je aku dah habis sem 2 dan 3 kat mestech tu...im moving to my sem 4, and of course dengan dia...aku tatawu la nak susun blog ni ikut turutan...yelah, al maklum memang aku ni cakap pun tebalik...awak je yg paham saya cakap tunggang tebalik macam tu kan...2011 ni agak buat aku tersenyum....banyak warna yg boleh diconteng kat kanvas aku...warna happy, warna sedih, suka duka aku....semua lengkap...untuk sem 3 ni, kejayaan besar bagi diri aku, sebab aku da bejaye tolong dia naikkan pointer ke tahap yg aku mampu senyum samapi telinga and boleh kalahkan mc d...at least, aku bukan sleeping partner yg tak tolong nak majukan mate sendiri..walaupapepun, aku just tolong sikit je....yg lain awak yg buat...n awak memang mampu buat...tq sayang...and pointer aku pun naik jugak hasil dari belajar last minute sampai tunggang tebalik tuh..kan awak?

pasal exam and result da lepas, next aku nak cite pasal honeymoon trip kitorang ke penang...ye...hanoymoon trip aku dan dia ke penang..almost a week we were there, spending our time, have our h2h moment...seronok...agak sedih bila da lame jumpe and nak kene habiskan vacation da...tapi, tape,lagi 2minggu kite jumpe kan sayang?

untuk bulan august, saya nak ucapkan selamat hari lahir untuk orang yg menyambut birthday bulan tu...bercakap mengenai birthday ni, sem ni (20 nov 2011)aku bejaya jugak buat orang tu menangis pagi2 buta tu....haha....dala esok tu nak exam biochem...final pulak tu...kalau tak final aku tak kesah...aku playkan lagu 'tercipta untukku' plus dengan video aku dan dia, hihi termenangis la pulaks sayang aku ni...hehe...lunyaikan jaket tu yea sayang...tu je yg mampu saya bagi untuk awak...

lepas tu pulsk, masa bulan bape ta engatla, ktorang g walk for charity, kat putrajaya...hehe..best...lepas tu kitorang g tgk muvi midniyte cite realsteel...syok...tambah syok bile g ngan awak...hehe....kalau bende midnyte ni byk da aku buat...tapi dengan dia jela...kitorang g stayup kat mcd, blaja...isss...banyak lagi nak cite tapi ta tawu nak cite...meh aku list kan je mane aku g, ape aku buat sepanjang 2011..

a. mandi sungai kat chamang
b. g umah awak kat lipis
c. pusing2 lipis and terus ke temerloh...hospital siap..
d. stat tdo kat bilik awak, da mula blaja taknak tido kalau awak tak peluk..
e. pegi danau dengan awak..
f. main parasailing ngan awak kat penang.
g. naik bukit bendera dengan awak..
h. da pandai nak merajukmarajuk..
i. kene marah dengan awak sebab merajuk selalu sangat..
j. jadi baby awak...
k. pegi zoo negara untuk berdatings..
l. pegi makan2 dengan awak... (awak, jom mkn muhd chan tu lagi nak?)
m. pegi tgk midnyte dengan awak, pegi tgk wayang bile ade cite baru..
n. awak kene pilihkan style rambut saya..
o. awak kene pilihkan jenis gelang kaki saya...
p. awak ajar cara masak ayam campak2..
q. buat keje mendobi untuk sem 3 secara raly..
r. awak aja main badminton...
s. pegi lepak dengan awak kat taman tasik cempaka...


awak sayang, banyak yg kite da buat same sepanjang 2011...this is not the end of everything...cont lagi sepanjang masa...tq untuk cumit dan buku la tahzan....moge tahun depan lagi banyak warna dalam hidup kite...saya sayang awak...

No comments:

Post a Comment